به‎روز ترین مرجع خبری فوتبال‎دوستان

گزارش‎های تحلیلی، خبر، نقل و انتقالات و...

به‎روز ترین مرجع خبری فوتبال‎دوستان

گزارش‎های تحلیلی، خبر، نقل و انتقالات و...

  • ۰
  • ۰

فرگوسن : کریک بهترین مدافع لیگ برتر است.

Ferguson: Carrick is the Premier League's best midfielder

 الکس فرگوسن بر این باور است که مایکل کریک بهترین مدافع لیگ برتر است و هر چه بیشتر مصدومیت ستاره‎هایشان برطرف شود، منچستر عملکردش را بهتر هم خواهد کرد.

کریک از ابتدای فصل درگیر مصدومیت بود. ولی حالا به تیم برگشته و به منچستر برای بردن 6 بازی از 7 بازی اخیر خود، کمک کرده است.

این بازیکن 33 ساله کاپیتان دوم منچستر بعد از وین رونی هم هست که نشان می‌‎دهد چقدر برای فان خال اهمیت دارد؛ و فرگوسن هم به این باور رسیده که او تاثیرگذار ترین هافبک لیگ برتر است. فرگوسن در گفتگو با BT Sport  گفت: « من فکر می‎کنم مایکل بهترین هافبک وسط در فوتبال انگلستان است. او بهترین فوتبالیست انگلیسی است.»

کریک هم مانند مارکوس روخو، دالی بلیند و آنحل دی‎ماریا، این فصل به جمع مصدومان منچستر یونایتد پیوسته بود و فرگوسن هشدار می‎دهد که وقتی لوییس فن خال یک تیم کاملا آماده را در اختیار دارد، منچستر چه تیم قدرتمندی خواهد شد. 

او ادامه داد : « من نمی‎دانم فن خال چگونه انتظار گرفتن بهترین  نتایج را با این مصدومان دارد. وقتی او بهترین بازیکنان را به عقب فرا می‎خواند، می‎بینید یونایتد جلو می‏‎رود؛ چون او سرمربی بزرگی است. او کارش را خوب انجام خواهد داد. برای من اصلا جالب نیست که ببینم چه اتفاقاتی دارد برای بازیکنانی که او به تیم آورده می‌‏‎افتد؛ البته این اتفاقات با گذشت زمان حل می‎شوند. وقتی من پاتریس اورا و نمانیا ویدیچ را در ژانویه یکی از همین سال های بحرانی به منچستر آوردم، اول آنها خیلی شرایط بدی داشتند. اما بعد از پنج ماه آنها به بازی در منچستر عادت کردند؛ همچنین به فرهنگ و تاریخ باشگاه. این بازیکنان جدید هم دقیقا همین شرایط را دارند.»

فرگوسن بر این باور است که هنوز هم منچستر تعداد زیادی بازیکن در سطح کلاس جهانی دارد و به طور ویژه ای عملکرد خوب دخیا در بازی های اخیر را تحسین می‎کند: « شاید فن پرسی بعد از جام جهانی کمی صعیف شده اما عملکرد او در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد. رونی مهاجمی است که فوری به عقب بر می‎گردد. او همیشه برای ما گل می‎زند. داشتن یک بازیکن گل زن در تیم، مزیت بزرگی به حساب می‎آید. کسی که رضایتم از او بیشتر از همه است، داوید دخیا است. وقتی او را خریدیم، به عنوان یک بچه واقعا از لحاظ بدنی ضعیف بود؛ اما توانایی داشت. او استعداد های ویژه ای دارد و حالا دارد این را نشان می‎دهد. واقعا از او راضی ام. وقتی ما مصدومان ما برگردند، تیممان عالی خواهد شد.»

منبع : goal.com

  • ۹۳/۱۰/۰۲
  • فرهاد روحبخش اله آباد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی